Διατροφή

Μένεις μόνη για πρώτη φορά; 5 συνταγές, έτοιμες σε 5 λεπτά με έως 5 υλικά

Από την Κλειώ Χούπη – Κλινικός Διαιτολόγος Διατροφολόγος, MSc Παθολογία της Κύησης.

Ένας βασικός «κανόνας» αν ξεκινάς να μένεις μόνη σου για πρώτη φορά και θέλεις να ακολουθήσεις μια όσο το δυνατόν υγιεινή διατροφή είναι ο «Κανόνας του 5»:  5 συνταγές, έτοιμες σε 5 λεπτά με έως 5 υλικά!

Μένεις μόνη για πρώτη φορά; 5 συνταγές, έτοιμες σε 5 λεπτά με έως 5 υλικά

Το σπιτικό club 

Τι χρειάζεσαι: Ψωμί του τοστ, τυρί, γαλοπούλα, ντομάτα, πράσινη σαλάτα
Πώς θα το φτιάξεις: Ψήσε στην τοστιέρα 3 φέτες ψωμί του τοστ, πρόσθεσε 2 φέτες τυρί, 2 φέτες γαλοπούλα και ντομάτα. Για ένα σούπερ υγιεινό club, συνόδευσε με σαλάτα πολύχρωμων λαχανικών και ένα light dressing.

Διάβασε επίσης: 5 υγιεινές παραλλαγές για την πιο νόστιμη σπιτική εκδοχή του κλαμπ σάντουιτς

Κρητικός ντάκος 

Τι χρειάζεσαι: Κρητικό παξιμάδι (ντάκος), ντομάτα, φέτα ή μυζήθρα, κάππαρη, ελαιόλαδο
Πώς θα τον φτιάξεις: Απλώς ψιλόκοψε όλα τα υλικά, βάλε τα παξιμάδια στον πάτο του πιάτου και όλα τα υπόλοιπα από πάνω. Νόστιμη, δροσιστική και θρεπτική επιλογή που θα γίνει το αγαπημένο σου βραδινό! Πρόσθεσε ρίγανη για γεύση. Προσοχή με το ελαιόλαδο: 1-2 κ.σ. είναι αρκετές για να δώσουν τη γεύση που θες και να μη φορτώσουν το πιάτο σου με περιττές θερμίδες.

Χωριάτικη ομελέτα 

Τι χρειάζεσαι: Αβγά, φέτα, ντομάτα, πιπεριά, ελαιόλαδο
Πώς θα τη φτιάξεις: Ψιλόκοψε την ντομάτα και την πιπεριά και βάλ’ τα σε ένα μπολ, όπου έχεις χτυπήσει τα αβγά. Πρόσθεσε τριμμένη φέτα και βάλε το μείγμα σε ένα τηγανάκι αφού ρίξεις 1 κ.γ. ελαιόλαδο. Γύρισέ τη μια φορά και είναι έτοιμη να την απολαύσεις με μια πράσινη σαλάτα.

Σπιτική πίτσα 

Τι χρειάζεσαι: Αραβική πίτα ή πίτα για σουβλάκι, σάλτσα ντομάτας, τριμμένο τυρί, γαλοπούλα, ψιλοκομμένα λαχανικά
Πώς θα τη φτιάξεις: Χρησιμοποίησε την πίτα σαν βάση και πρόσθεσε από πάνω τη σάλτσα ντομάτας, το τριμμένο τυρί, τη γαλοπούλα και τα ψιλοκομμένα λαχανικά. Ψήσε στο φούρνο για 5 λεπτά και η πίτσα είναι έτοιμη!

Μακαρόνια με pesto παντζαριού 

Αν σου αρέσει να πειραματίζεσαι στην κουζίνα, σίγουρα θα λα- τρέψεις αυτή τη συνταγή.
Τι χρειάζεσαι: Μακαρόνια, βρασμένα παντζάρια, παρμεζάνα, καρύδια και χυμό λεμονιού.
Πώς θα τη φτιάξεις: Βάλε στο μπλέντερ ψιλοκομμένα τα παντζάρια, την παρμεζάνα, το χυμό λεμονιού και 5-6 καρύδια. Πρόσθεσε 1-2 κ.σ. ελαιόλαδο και αλατοπιπέρωσε. Αφού βράσεις τα μακαρόνια, σόταρέ τα σε ένα τηγανάκι με το πέστο παντζαριού και η πιο τέλεια ροζ μακαρονάδα είναι έτοιμη για να την ανεβάσεις στο Instagram!

Διάβασε επίσης: Κάνει να τρώω σουβλάκι στη δίαιτα; Να πώς θα το κάνεις πιο υγιεινό




Πηγή

ubm

Back to top button