Κατηγορίες
Άσκηση

5 απλές συμβουλές για να αυξήσεις τα αποτελέσματα της άσκησης

Ναι, το καλοκαίρι έφτασε και εσύ ετοιμάζεσαι διστακτικά για τις πρώτες σου βουτιές. Αυτό, όμως, δεν σημαίνει ότι πρέπει να αφήσεις το πρόγραμμα γυμναστικής σου στην άκρη. Κάθε άλλο!

Τόσο καιρό ίδρωσες, κουράστηκες, το Yoga Mat σου βαρέθηκες, όμως, τώρα είναι η στιγμή να γυμναστείς έξυπνα. Για να δεις την αλλαγή που θες στο σώμα σου λίγο πιο σύντομα.

 

Πώς μπορείς να αυξήσεις, λοιπόν, τα αποτελέσματα της άσκησης;

Βάλε ποικιλία

Ναι, η ρουτίνα θα σε βοηθήσει να μείνεις πίστη στο πρόγραμμα σου, όμως, για πόσο καιρό; Μία, δύο, τρεις εβδομάδες το ίδιο πρόγραμμα και κάπως έτσι η ανία θα έρθει στο προσκήνιο και μαζί της θα φέρει το να μην είναι είσαι και τόσο χαρούμενη όταν ακούς τη λέξη “προπόνηση”. Πειραματίσου με διάφορες ασκήσεις, παίξε με την εναλλαγή αερόβιας και δυναμικής γυμναστικής, τρέξε και βάλε στη ζωή σου μερικά λάστιχα αντίστασης και κάπως έτσι ετοιμάσου να έρθεις πιο κοντά στην εικόνα του τέλειου κορμιού που έχεις στο μυαλό σου.

 

Άκου μουσική

Μπορεί να σου φαίνεται τετριμμένο, όμως, τα αγαπημένα σου τραγούδια μπορούν να μεγιστοποιήσουν το κίνητρο σου να γυμναστείς και να αυξήσουν τη διάρκεια της άσκησης. Πόσες φορές σου έχει συμβεί να αισθάνεσαι εξαντλημένη, αλλά ένα μόλις τραγούδι – ναι, αυτό που ακούς περισσότερες φορές μέσα στην ημέρα – να σου δίνει την ώθηση που τόσο είχες ανάγκη; Για αυτό, φτιάξε την Playlist σου και απλά Pump Up The Volume!

 

Πάρε τις σκάλες

Αν προτιμάς να γυμνάζεσαι σε ανοιχτούς χώρους, γιατί αισθάνεσαι πιο ελεύθερη, τότε αυτή η συμβουλή είναι για εσένα. Μπορεί το τρέξιμο σε ίσιους δρόμους να σου φαίνεται ευκολότερο – και είναι -, όμως αν θες να κάψεις περισσότερες θερμίδες και να αδυνατίσεις, βρες ανηφορικά μονοπάτια ή απλά ανέβα και κατέβα μερικές σκάλες. Η καρδιά σου θα χτυπήσει πιο δυνατά και η διαδικασία καύσης λίπους θα συνεχίσει για πολλές ώρες μετά το τέλος της προπόνησης σου.

 

Ενυδατώσου με το σωστό smoothie

Το πριν και μετά της γυμναστικής είναι εξίσου σημαντικά για τον οργανισμό σου. Χρειάζεται τις κατάλληλες τροφές – καύσιμα που θα τον βοηθήσουν να εξαφανίσει τις περιττές τοξίνες και να δώσει το boost που έχει ανάγκη. Οι επιλογές πολλές; Όπως και τα φρέσκα φρούτα που βρίσκεις αυτή την εποχή στο σούπερ μάρκετ.

 

Κάνε και ένα διάλειμμα

Η υπερβολή δεν βοήθησε ποτέ κανέναν. Αντίθετα, το μέτρο που κάπως πρέπει να χαρακτηρίζει τη ζωή σου θα συμβάλλει στην ξεκούραση των μυών σου που σαν πολύ δεν καταπονήθηκαν τις προηγούμενες ημέρες; Μην ξεχνάς ότι, σύμφωνα με έρευνες, η ιδανική συχνότητα βρίσκεται κοντά στις τρεις φορές ανά εβδομάδα.

 

ΠΗΓΗ